Załącznik nr 1- oferta konkursowa koordynator
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr1/2013 z dnia 19.08.2013r.
DOTYCZY: postępowania opartego na zasadzie konkurencyjności mającego na celu wybór wykonawcy umowy zlecenia na stanowisku koordynatora projektu ,,Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku”
- Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1 - wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług.
Zamawiający: Zespół Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie kompleksowe umowy, szczegółowo wyspecyfikowanej w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
1. Prosimy o złożenie ofert tylko i wyłącznie w formie Załącznika nr 2 niniejszego Zapytania- Formularzu Ofertowym w terminie do dnia 28.08.2013 roku do godz. 15:30 w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku, drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, faxem. Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana:
Zespół Szkół nr 1
ul. Marcinkowskiego 1
67-124 Nowe Miasteczko
Z dopiskiem:
Oferta w postępowaniu mającego na celu wybór wykonawcy umowy zlecenia na stanowisku koordynatora projektu Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku (ZS)
2. O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Oferenci zostaną powiadomieni drogą telefoniczną.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
c) posiadają doświadczenie w realizacji projektów finansowych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego;
d) przesłanie ofert w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że oferent spełnia powyższe kryteria;
e) na każde żądanie Zamawiającego dostarczą niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki:
a) będzie zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz innymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w formularzu ofertowym;
b) będzie zawierała najniższą cenę.
……………………………………………..
Podpis osoby upoważnionej
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Nr 1/2013 z dnia 19.08.2013
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Usługa polegająca na koordynowaniu projektu - ,,Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku (ZS)”
I. Wymagania:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość zasad realizowania projektów PO KL EFS;
- znajomość dokumentów programowych PO KL EFS;
- praktyczna znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych;
- znajomość środowiska szkoły;
- umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel, Internet);
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych;
- nieposzlakowana opinia.
II. Zakres obowiązków:
1. Zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu pn. ,,Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku (ZS)”
2. Wypełnianie warunków umowy,
3. Koordynowanie pracy zespołu zarządzającego projektem, w tym przeprowadzenie szkolenia dla Zespołu Projektowego z zakresu ,,Równości szans”,
4. Przygotowanie i gromadzenie dokumentacji projektu oraz gromadzenie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,
5. Ustalanie procedur komunikacji i obiegu dokumentów,
6. Nadzór nad przestrzeganiem wytycznych dotyczących realizacji projektów PO KL,
7. Kontrola wydatkowania środków przeznaczonych na realizację projektu, nadzór nad rozliczeniem projektu,
8. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu realizowanego projektu,
9. Wypełnianie wniosków płatniczych,
10. Wypełnienie PEFS,
11. Prowadzenie korespondencji związanej z projektem,
12. Nadzór nad jakością merytoryczną i techniczną materiałów związanych z projektem,
13. Kontakt z opiekunem projektu w DEFS,
14. Nadzór nad budżetem projektu,
15. Wnioskowanie o dokonywanie ewentualnych zmian w projekcie.
16. Przygotowanie wszelkiej dokumentacji związanej z działaniami merytorycznymi projektu,
17. Gromadzenie i archiwizacja wszelkiej dokumentacji itp.,
18. Wybór kadry nauczycielskiej
19. Rekrutacja uczestników,
20. Kontrola zajęć w szkołach,
21. Monitorowanie postępu projektu poprzez sprawdzanie dzienników zajęć,
22. Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu.
23. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dokonane czynności wynikające z:
a) Ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenia dyscypliny finansów publicznych
b) Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
c) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
Termin realizacji usługi 02.09.2013r. - 30.06.2015r.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych oraz wariantowych.
III. Wymagane dokumenty:
· Wypełniony Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego Formularz ofertowy;
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 1/2013/ z dnia 19.08.2013r.
FORMULARZ OFERTOWY………………………………………
(miejscowość i data)…………………….............................
(Nazwa Wykonawcy)………………………………………..
(Adres Wykonawcy)
OFERTA
Zespół Szkół nr 1
ul. Marcinkowskiego 1
67-124 Nowe Miasteczko
Odpowiadając na Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy umowy zlecenia polegającej na koordynowaniu projektu ,,Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku (ZS)
zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym, oświadczam, iż:
- Oferuję realizację zamówienia na podstawie szczegółowego kosztorysu przedstawionego poniżej:
Kategoria
j.m.
Ilość
Cena jednostkowa brutto wraz z pochodnymi (składki ZUS zleceniobiorcy, zleceniodawcy, Fundusz Pracy itp.)
Wartość brutto
Termin wykonania
Koordynowanie projektu
miesiąc
21
02.09.2013- 30.06.2015
- Oceny wskazane w pkt 1 są cenami brutto i uwzględniają wszystkie koszty wykonania zamówienia umowa zlecenie.
- Zapoznałam/em się z treścią Zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte;
- W przypadku przyznania mi zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego;
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)…………………………………………………………
(podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
NOTATKA Z WYBORU KOORDYNATORA
Ogłoszenie o wyniku naboru
na stanowiska zarzšdzania w Projekcie
02.09.2013r.
L.p.
Nazwa i adres podmiotu zatrudniajšcego
Stanowisko pracy
Imię i nazwisko, adres wybranego kandydata
Uwagi
1.
Zespół Szkół nr 1 ul. Marcinkowskiego 1, 67-124Nowe Miasteczko
Koordynator/ kierownik projektu
Katarzyna Zielonka
Zam. Ul. Głogowska 34/4
67-115 Bytom Odrzański
Spełnia kryteria formalne,
Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej
W zwišzku z powyższym ww osoba została koordynatorem projektu.
Notatka służbowa
z wyboru asystenta koordynatora/kierownika projektu
z dnia 02.09.2013r.
W zwišzku z tym, iż asystent koordynatora projektu we wniosku ujęty jest jako wolontariusz zaproponowano tę funkcję niżej wymienionej osobie.
L.p.
Nazwa i adres podmiotu zatrudniajšcego
Stanowisko pracy
Imię i nazwisko, adres wybranego kandydata
Uwagi
1.
Zespół Szkół nr 1
ul. Marcinkowskiego 1,
67-124Nowe Miasteczko
Asystent kierownika/koordyna
-tora projektu - wolontariat
Jadwiga Podgórska
ul. 22 lipca 31c/1
67-124Nowe Miasteczko
Spełnia kryteria formalne,
Pozytywny wynik rozmowy
Notatka służbowa
z wyboru księgowej projektu
z dnia 02.09.2013r.
W zwišzku z tym, iż księgowa projektu we wniosku ujęta jest w kosztach porednich zaproponowano tę funkcję niżej wymienionej osobie.
L.p.
Nazwa i adres podmiotu zatrudniajšcego
Stanowisko pracy
Imię i nazwisko, adres wybranego kandydata
Uwagi
1.
Zespół Szkół nr 1 ul. Marcinkowskiego 1, 67-124Nowe Miasteczko
Księgowa projektu
Agnieszka Sawicka/zam. Żuków
67-124 Nowe Miasteczko
Spełnia kryteria formalne,
Pozytywny wynik rozmowy kwalifikacyjnej
Załącznik nr 1- deklaracje i oświadczenia
DEKLARACJA UCZESTNICTWA W PROJEKCIE ORAZ
OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY
NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Ja, niżej podpisana/y ……………………………………….. (imię i nazwisko) deklaruję udział mojego syna/córki w projekcie pt. Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku”, realizowanym przez Zespół Szkół w Nowym Miasteczku w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Pełna nazwa zajęć:
1………………………………………………………………………………………………..
Imię i nazwisko uczestnika……………………………………………………………………...
PESEL…………………………………………………………………………………………...
Wiek……………………………………………………………………………………..............
Adres zamieszkania……………………………………………………………………...............
Powiat…………………………………………………………………………………………....
Telefon opiekuna prawnego………………………
Nazwa szkoły uczestnika………………………………………………………………
Adres szkoły……………………………………………………………………………..............
Klasa…………………………………………………………………………………….............
e-mail opiekuna prawnego……………………………………………………………
Oświadczam, iż ww. uczestnik zajęć spełnia warunki kwalifikujące do udziału
w niniejszym projekcie tj[i] .
· ……………………………..
· ……………………………..
· ……………………………..
· ……………………………..
Oświadczam, iż podane dane są zgodne z prawdą oraz że są mi znane wszelkie konsekwencje prawne i odpowiedzialność za składanie oświadczeń niezgodnych z prawdą.
………………………. ……………………………………………………
miejscowość data czytelny podpis uczestnika projektu i opiekuna prawnego
OŚWIADCZENIE
W związku z przystąpieniem do niniejszego projektu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz ww. uczestnika zajęć.
Oświadczam, iż przyjmuję do wiadomości, że:
1. administratorem tak zebranych danych osobowych jest Minister Rozwoju Regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa;
2. moje dane osobowe oraz ww. uczestnika zajęć będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia wsparcia, realizacji niniejszego projektu, ewaluacji, kontroli, monitoringu i sprawozdawczości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
3. moje dane osobowe oraz ww. uczestnika zajęć mogą zostać udostępnione innym podmiotom wyłącznie w celu udzielenia wsparcia, realizacji niniejszego projektu, ewaluacji, kontroli, monitoringu i sprawozdawczości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki;
4. podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udzielenia wsparcia w ramach Projektu;
5. mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz ww. uczestnika zajęć i ich poprawiania.
………………………. ……………………………………………………
miejscowość data czytelny podpis opiekuna prawnego uczestnika projektu
Pouczenie:
W przypadku deklaracji uczestnictwa osoby małoletniej oświadczenie powinno zostać podpisane przez jej opiekuna prawnego.
Udział w projekcie rozpoczyna się od dnia podpisania deklaracji uczestnictwa w projekcie.
Przetwarzanie danych osobowych w PEFS 2007 nie może naruszać praw i wolności osób, których dane osobowe dotyczą,
a w szczególności zabrania się przetwarzania danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub filozoficzne, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, jak również danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach lub życiu seksualnym oraz danych dotyczących skazań, orzeczeń o ukaraniu i mandatów karnych, a także innych orzeczeń wydanych w postępowaniu sądowym lub administracyjnym.
[i] Beneficjent powinien wypisać do deklaracji kryteria rekrutowania uczestników projektu w sposób jasny i przejrzysty, tak aby opiekun prawny uczestnika projektu, wypełniając deklarację udziału w projekcie, mógł jednoznacznie stwierdzić, czy uczestnik jest osobą kwalifikującą się do udziału w projekcie.
Załącznik nr 2- zgody rodziców
OŚWIADCZENIE RODZICA
W związku z przystąpieniem mojego dziecka ………………………………………………kl…………….. do zajęć realizowanych w ramach projektu, pn. Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku realizowanego w Zespole Szkół w Nowym Miasteczku, wyrażam zgodę / nie wyrażam zgody* na późniejszy powrót syna / córki* do domu wg podanego planu zajęć.
------------------------------------------------------
Czytelny podpis rodzica/opiekuna prawnego
Załącznik nr 3 - oświadczenie o wizerunku
Nowe Miasteczko 18.10.2013r.
OŚWIADCZENIE
Ja, niżej podpisany (imię i nazwisko opiekuna prawnego/rodzica) ……………………………………………………………….…………,zamieszkały w………………………………….. ……….…………………………………………………………….,
legitymujący się dowodem osobistym nr………………………………………….., PESEL…………………………………..
wyrażam zgodę na nieodpłatne i nieodwołalne wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku …………………………….………………………………kl. ……………
imię i nazwisko ucznia
uczestnik/czka…………………………………………………………………
nazwa zajęcia z projektu
poprzez publikację zdjęcia/zdjęć wykonanych w ramach działań promocyjnych iarchiwizacyjnych do projektu "Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji wregionach”,
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”, na łamach prasy, w broszurach, ulotkach, na plakatach, bilbordach, na stronie internetowej, w filmie, w powstałych publikacjach oraz za pośrednictwem wszelkich pozostałych mediów/kanałów dystrybucji informacji o projekcie. Jednoczenie oświadczam, że zdjęcia te nie naruszają moich dóbr osobistych. Zdjęcia te zostaną wykorzystane wyłącznie do promocji i komunikacji w/wprojektu.
…………….…................................................................
podpis ucznia oraz rodzica/opiekuna prawnego
Załącznik nr 5-regulamin
REGULAMIN UCZESTNICTWA W PROJEKCIE
"Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku”
§ 1 Postanowienia ogólne
1.Przedmiotem niniejszego regulaminu są warunki uczestnictwa w projekcie Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku” realizowanego w terminie od 02 .09. 2013r. do 30.06. 2015 roku.
2. Projekt Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku” finansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
3. Udział w projekcie "Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku” jest bezpłatny.
4. Uczestnictwo w projekcie jest dobrowolne.
5. Realizatorem jest Zespół Szkól nr 1 w Nowym Miasteczku, a adresatami projektu są uczniowie i uczennice Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku
§ 2 Cele projektu
1. Celem ogólnym projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych oraz zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach szkolnych 133 uczniów klas IV-VI PSP oraz I-III Gimnazjum dzięki wdrożeniu programu rozwojowego w Zespole Szkół w Nowym Miasteczku
§ 3 Uczestnicy Projektu
1. Uczestnikami Projektu są uczniowie klas IV VI PSP oraz klas I-III Gimnazjum pobierający naukę w Zespole Szkół nr 1 w Nowym Miasteczku.
2. W Projekcie planuje się udział ok. 133 uczniów i uczennic o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz uczniów zdolnych.
3. Do udziału w projekcie zakwalifikowani zostaną uczniowie wg poniższych kryteriów.
- Kryteria: pierwszeństwo w rekrutacji mają dzieci z rodzin wielodzietnych o niskich dochodach min. dzieci z terenów wiejskich, zamieszkujące woj. lubuskie, pochodzące z rodzin korzystających z OPS, pochodzą z rodzin dotkniętych bezrobociem.
W przypadku zajęć ICT pierwszeństwo mają dziewczęta
- zamieszkują Gminę Nowe Miasteczko
- uczęszczają do szkoły objętej projektem, zostali zakwalifikowani na dodatkowe zajęcia przez Komisję Rekrutacyjną i dyrektora szkoły na podstawie kopii dokumentu potwierdzającego rozpoznane potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz na podstawie obserwacji i opinii nauczycieli
§ 4 Rekrutacja uczestników projektu
1. Rekrutacja prowadzona będzie w padzierniku 2013 r. w oparciu o następujące dokumenty:
Zarządzenie Dyrektora szkoły o powołaniu Komisji Rekrutacyjnej
deklarację wraz z oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych
Regulamin uczestnictwa w projekcie
Zasady rekrutacji uczestników projektu
Regulamin pracy Komisji Kwalifikacyjnej
Lista uczestników zakwalifikowanych do projektu
2. Rekrutację przeprowadza powołana zarządzeniem Dyrektora Szkoły Komisja Rekrutacyjna.
3. O zakwalifikowaniu ucznia/uczennicy do projektu decyduje spełnienie kryteriów określonych w §, Komisję Rekrutacyjną i Dyrektora szkoły.
4. Opiekun prawny - ucznia/uczennicy zakwalifikowanego/ej na zajęcia dodatkowe przez Komisję Rekrutacyjną, a zatwierdzone przez dyrektora szkoły - podpisuje deklaracje wraz z oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych przed rozpoczęciem zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu.
§ 5 Zakres wsparcia
1.Projekt obejmuje wsparciem 133 osoby poprzez udział w dodatkowych zajęciach edukacyjnych wyrównujących i rozwijających kompetencje kluczowe w zakresie przeprowadzenia dodatkowych zajęć:
- Zajęcia dodatkowe z matematyki z wykorzystaniem ICT- dla ucz. SP i G
- Zajęcia dodatkowe z fizyki z elementami astronomii z wykorzystaniem ICT - dla ucz. G
- Zajęcia dodatkowe z przyrody z wykorzystaniem ICT - dla ucz. SP
- Zajęcia dodatkowe z chemii z wykorzystaniem ICT- dla ucz. G
- Zajęcia dodatkowe z przedsiębiorczości z wykorzystaniem ICT
- Zajęcia dodatkowe z zakresu edukacji regionalnej i obywatelskiej z wykorzystaniem ICT - dla ucz. G
- Zajęcia dodatkowe z informatyki- dla ucz. SP
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki z wykorzystaniem ICT - dla ucz. SP i G
- Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j.polskiego z wykorzystaniem ICT - dla ucz. SP i G
- Zajęcia dodatkowe z języków obcych wykorzystaniem ICT - dla ucz. SP i G
- Doradztwo i opieka psychologiczno-pedagogiczna- dla ucz. SP
- Warsztaty antydyskryminacyjne - dla ucz. SP i G
- Szkolny Ośrodek Kariery - dla ucz. G
2. Formy wsparcia, o których mowa w punkcie 1. będą się odbywać wg ustalonego planu zajęć.
3. Każdy z uczestników zajęć ma zapewniony posiłek, materiały biurowe, a uczniowie dojeżdżający odjazd do domu po zajęciach.
§ 6 Prawa i obowiązki Uczestnika Projektu
1. Opiekun prawny uczestnika Projektu ma prawo do:
a) bezpłatnego udziału swojego dziecka w zajęciach dodatkowych zaplanowanych w projekcie;
b) wglądu i modyfikacji podanych danych osobowych udostępnionych na potrzeby projektu;
c) informacji o postępach ucznia/uczennicy;
d) konsultacji z nauczycielami prowadzącymi zajęcia dodatkowe.
2. Opiekun prawny uczestnika Projektu jest zobowiązany do:
a) wypełnienia dokumentów niezbędnych do realizacji projektu - deklaracja wraz z oświadczeniem o przetwarzaniu danych osobowych
b) przestrzegania Regulaminu uczestnictwa w projekcie;
c) dbania o regularne uczęszczanie dziecka na zajęcia dodatkowe zgodnie z podanym harmonogramem;
d) w wypadku nieobecności ucznia/uczennicy na zajęciach - pisemne usprawiedliwienie tej nieobecności - wg podanego wzoru załącznik nr 1 lub formie odręcznej bez formularza.
§ 7 Zasady rezygnacji z uczestnictwa w Projekcie
1. Rezygnacja z udziału w projekcie możliwa jest tylko w uzasadnionych przypadkach
2. Uzasadnione przypadki, o których mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu, mogą wynikać z przyczyn natury zdrowotnej lub działania siły wyższej i z zasady nie mogą być znane przez uczestnika /opiekuna prawnego w momencie przystąpienia do realizacji projektu.
3. W przypadku rezygnacji lub wykreślenia ucznia/uczennicy z projektu, może odbyć się rekrutacja uzupełniająca do projektu, pod warunkiem iż w ciągu jednego roku szkolnego uczeń będzie mógł uczestniczyć w co najmniej 20 godzinach zajęć .
4. W przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych, uczestnik/uczestniczka powinien/nna przedłożyć zwolnienie lekarskie lub oświadczenie od rodzica/opiekuna prawnego usprawiedliwiające jego nieobecność. Uczestnik nie może opuścić nie więcej niż 20% zajęć. Natomiast nauczyciel prowadzący zajęcia sporządzą stosowną notatkę wyjaśniającą zaistniałe zdarzenie.
5. W przypadku nieuzasadnionej rezygnacji z udziału w projekcie Uczestnik/Uczestniczka jest zobowiązany zwrócić otrzymane materiały biurowe oraz otrzymane koszty wsparcia przewidziane na jednego uczestnika w projekcie.
6. Dyrektor Szkoły zastrzega sobie prawo do skreślenia danej osoby z listy uczestników w szczególnie rażących przypadkach naruszenia przez niego niniejszego Regulaminu. Decyzję o skreśleniu z listy uczestników projektu podejmuje Realizator projektu na wniosek Dyrektora Szkoły/Koordynatora projektu załącznik nr 2.
§ 8 Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 28 padziernika 2013 roku i obowiązuje na czas trwania projektu tj. do 30.06. 2015 roku.
2. Regulamin jest dostępny dla zainteresowanych osób w Urzędzie Miejskim w Nowym Miasteczku oraz na stronach internetowych Zespołu Szkół: www.szkola.nowemiasteczko.org oraz Urzędu Miejskiegowww.nowemiasteczko.pl
3. W imieniu uczestnika/uczestniczki projektu opiekun prawny po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem zobowiązuje się do jego przestrzegania.
4. Ogólny nadzór nad realizacją projektu, a także rozstrzyganie spraw, które nie są uregulowane niniejszym dokumentem, należy do Zespołu Szkól nr 1 w Nowym Miasteczku- Realizatora projektu.
5. Realizator zastrzega sobie prawo do nanoszenia zmian w Regulaminie, o których opiekunowie prawni uczestników Projektu zostaną niezwłocznie poinformowani poprzez stronę internetową projektu.
Rekrutacja dzieci do udziału w projekcie
Etapy procedury rekrutacyjnej:
a) Działania informacyjno promocyjne prowadzone przez nauczycieli biorących udział w projekcie.
b) Nauczyciele prowadzący po konsultacji z wychowawcami klas, wyłaniają dzieci zakwalifikowane do projektu.
c) Udostępnienie dokumentacji projektowej
d) Złożenie deklaracji nauczycielom prowadzącym zajęcia.
e) Podanie wyników rekrutacji
f) Kwalifikacja uczniów do poszczególnych zajęć.
Załącznik nr 6 - oferta na wyżywienie
Nowe Miasteczko, dn. 12.10.2013r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2013
Dotyczy postępowania opartego na zasadzie efektywnego zarządzania finansami mającego na celu wybór:
usługi przygotowania i podania posiłków dla uczestników zajęć podczas realizacji projektu "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 W NOWYM MIASTECZKU”
1. Zamawiający:
Zespół Szkół nr 1
ul. Marcinkowskiego 1
67-124 Nowe Miasteczko,
zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie kompleksowej umowy, szczegółowo wyspecyfikowanej w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2 Prosimy o złożenie oferty wyłącznie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania w terminie do dnia 22.10.2013 r. w sekretariacie Zespołu Szkół nr1, ul. Marcinkowskiego 1, 67-124 Nowe Miasteczko, osobiście lub pocztą mailową na adres zs-n.miasteczko@oswiata.org.pl
Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana:
Zespół Szkół nr 1
ul. Marcinkowskiego 1
67-124 Nowe Miasteczko,
z dopiskiem: "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 W NOWYM MIASTECZKU”
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3.1 Przesłanie ofert w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Oferent spełnia powyższe kryteria.
3.2 Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarcza niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu, wszystkie informacje są zgodne z prawdą.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki:
a) będzie zgodna z opisem przedmiotu zamawiania oraz innymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w formularzu ofertowym,
b) będzie zawierała najniższą cenę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
Zmian rozpoczęcia i zakończenia (+/-2 miesiące) realizacji zamówienia. Jeżeli występują przyczyny od niego niezależne, nieznane w chwili publikowania zapytania ofertowego,
Niewyłonienia żadnego z oferentów bez podawania uzasadnienia, przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w przypadku, gdy oceniani Oferenci otrzymali taką samą liczbę punktów.
1. O wynikach postępowania (ewentualnie o jego unieważnieniu) Oferenci zostaną powiadomieni drogą telefoniczną.
...............................................podpis osoby upoważnionej
Załącznik nr 1 Nowe Miasteczko, dn 12.10.2013r.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
do projektu pt. "ROZWÓJ KOMPETENCJI KLUCZOWYCH UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR1 W NOWYM MIASTECZKU”
- Nazwa przedmiotu zamówienia:
- przygotowanie i podanie posiłków, dla 131 uczestników zajęć podczas realizacji projektu .
- Opis przedmiotu zamówienia:
Obiad uczestnik projektu powinien zjeść do 14.45. Posiłek powinien składać się z:
- Zupy ok. 250ml
- Drugiego dania I - 150g ziemniaków, od 100-150g mięsa lub ryby , 50g jarzyny gotowanej lub surówki lub
- Drugiego dania II - 150g typu łazanki , pierogi, kluski , naleśniki, racuchy z jabłkami , ryż z polewą owocową
- Kompotu ok 150ml
- Do każdego zestawu ma być jogurt lub owoc
Posiłki będą dostarczane do szkoły i w miejsce wskazane przez zamawiającego. Zamawiający dostarczy wykonawcy listy uczestników, którzy będą w poszczególnych dniach korzystali z wyżywienia.
3. Terminy wykonania:
- Zajęcia odbywać się będą w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki od godz. 14.45 w podanych poniżej terminach:
- od 28.10 do 30.06.2015r./ bez ferii zimowych od 3.02.2014r do 16.02.2014r., wakacji od 30.06.2014r do 31.08.2014r. oraz ferii zimowych w drugim roku trwania projektu od 16.02.2015r do 01.03.2015r./
- w 2013r. - łącznie 1452 posiłki
- w 2014r. - łącznie 3530 posiłków
- w 2015r. - łącznie 2178 posiłków Zamawiający będzie na bieżąco informował o dodatkowych dniach wolnych od zajęć w projekcie, a tym samym o nie korzystaniu z posiłków przez uczestników w tym czasie.
4. Ponadto informuje się, że płatności za wyżywienie będą uiszczane w momencie otrzymania środków finansowych z IP.
…............................................ podpis
Załącznik nr 2
....................................................
.....................................................
(Nazwa i adres wykonawcy)
......................................................
( miejscowość, data)
FORMULARZ ZWROTNY ZAPYTANIA OFERTOWEGO
OFERTA
Odpowiadając na Zapytanie ofertowe dotyczące
…………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym oświadczam, iż:
1) oferuję realizację zamówienia na podstawie podania ceny jednostkowej za jeden posiłek ..........zł, słownie: (…..........................................)
2)ceny wskazana w pkt. 1 jest ceną brutto i uwzględnia wszystkie koszty wykonania jednego posiłku
3)zapoznałam/em się z treścią Zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte
4)w przypadku przyznania mi zamówienia, zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
................................................................
(podpis osoby upoważnionej)
Notatka służbowa
z wyboru firmy cateringowej
na przygotowywanie i wydawanie posiłków
z dnia 18.10.2013r.
Na zapytanie ofertowe skierowane do firm cateringowych na przygotowywanie i wydawanie posiłków dla uczestników projektu
zgłosiło się trzech oferentów:
1. Debert Jakub-Raphael”
ul. J. Sobieskiego 13
67-112 Siedlisko
2. Kruszakin Zofia- Restauracja Retro”
ul. Piłsudskiego 7
67-100 Nowa Sól
3. Krystyna Stoczko- Kawiarenka u Pauliny i Piotra”
ul. XXV lecia PRL 2a
67-115 Bytom Odrzański
Tylko jedna firma spełniła kryteria cenowe i została wybrana. Poniżej dane firmy.
L.p.
Nazwa i adres podmiotu zatrudniajšcego
Usługa
Imię i nazwisko, adres wybranego kandydata
Uwagi
1.
Zespół Szkół nr 1
ul. Marcinkowskiego 1,
67-124Nowe Miasteczko
Posiłki dla uczestników projektu
Debert Jakub-Raphael”
ul. J. Sobieskiego 13
67-112 Siedlisko
Spełnia kryteria formalne,
- 7zł za posiłek